سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ ملت‌های اروپا؛

زور هلند و آلمان به هم نرسید/ تاج گذاری رویایی شاهزاده هری در انگلیس+ فیلم

مصاف تیم های ملی هلند و آلمان با تساوی به پایان رسید و انگلیس حریفش را شکست داد.

در ادامه هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ ملت‌های اروپا، از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه چند دیدار در هر چهار سطح مسابقات برگزار شد.

در مهمترین مسابقه و در گروه سوم سطح A بازیها، تیم ملی هلند در ورزشگاه یوهان کرایف آرنای شهر آمستردام میزبان تیم ملی آلمان بود که این دیدار با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

تیجانی ریندرز خیلی زود و در دقیقه ۲ میزبان را در این مسابقه پیش انداخت، اما این آلمان بود که نیمه نخست را با برد به رختکن رفت. ژرمن‌ها با گل‌های دقایق ۳۸ و ۴۵+۳ دنیز اونداف و جاشوا کیمیش از لاله‌های نارنجی پیش افتادند. در نیمه دوم، اما باز هم هلند در همان ابتدای نیمه گلزنی کرد. دنزل دومفرایز مدافع باشگاه اینتر در دقیقه ۵۰ این گل را به ثمر رساند تا بازی مساوی شود.

در همین گروه مصاف تیم‌های ملی مجارستان و بوسنی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم یک امتیازی شوند. آلمان و هلند هم با چهار امتیاز صدرنشینان گروه هستند.

در گروه دوم سطح B رقابتها، تیم ملی انگلیس در ویمبلی لندن با دو گل فنلاند را از پیش رو برداشت. هری کین صدمین بازی ملی اش را با دو گل برای سه شیر‌ها جشن گرفت تا به آمار ۱۰۰ بازی ملی و ۶۷ گل برسد.

در دیگر دیدار این گروه، یونان با دو گل میزبانش ایرلند را شکست داد. در جدول این گروه، یونان و انگلیس با ۶ امتیاز در رتبه‌های اول و دومند و ایرلند و فنلاند امتیازی ندارند.

در گروه اول همین سطح نیز، گرجستان با تک گل کوارتسخلیا ستاره تیم ناپولی، میزبانش آلبانی را شکست داد. گولسیانی مدافع پرسپولیس ۹۰ دقیقه در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت.

در همین گروه جمهوری چک سه بر دو از سد اوکراین عبور کرد. در جدول این گروه، گرجستان با شش امتیاز صدرنشین است و تیم‌های آلبانی و چک در رده‌های بعدی هستند. اوکراین هم بدون امتیاز قعرنشین است.

در گروه چهارم سطح C نیز، لتونی با یک گل جزایر فارو را شکست داد و مقدونیه شمالی با دو گل از سد ارمنستان عبور کرد. مقدونیه شمالی با چهار امتیاز صدرنشین گروه است و شانس بالایی برای صعود به سطح بالاتر دارد.

در گروه دوم سطح D هم، مالت با یک گل میزبانش آندورا را مغلوب کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.