سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۱۲ برنامه شاخص همزمان با هفته وحدت در کردستان

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: همزمان با هفته وحدت ۱۲ برنامه شاخص از جمله همایش بزرگ وحدت نماد همدلی با حضور علمای اهل سنت و تشیع در کردستان برگزار می‌شود.

ماموستا ایوب احمدپور ضمن تبریک ماه مبارک ربیع و میلاد مسعود و بابرکت پیامبر مکرم اسلام و هفته وحدت، اظهار کرد:ن شست خبری با اصحاب رسانه، همایش وحدت نماد همدلی با حضور ۵۰۰ نفر از علما و روحانیون سراسر استان، برپایی ایستگاه صلواتی در ۱۲ و ۱۷ ربیع در سنندج، حضور مبلغین تبلیغی در برنامه‌های شبکه استانی صدا و سیما در طول هفته وحدت به تناسب نام‌گذاری روزها از جمله برنامه های هفته وحدت است.

وی، برگزاری همایش وحدت با حضور روحانیون اهل سنت و تشیع استان در سقز، همایش وحدت در مریوان، سرکشی از خانواده روحانیون شهید، تهیه عکس نوشته، چاپ ویژه نامه هفته وحدت، مصاحبه با روحانیون شاخص و... را از برنامه‌های تدوین شده همزمان با هفته وحدت در سطح استان اعلام کرد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: اجرای برنامه حمایت از مساجد شاخص که مراسم مولودی‌خوانی برگزار می‌کنند و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید در مدارس علوم دینی و... از دیگر برنامه‌های ما همزمان با هفته وحدت در سطح استان است.

وی تاکید کرد: مردم محوری از ویژگی‌های برگزاری برنامه‌های هفته وحدت در این استان است و به همین منظور در کنار این برنامه‌های شاخص بخشی از برنامه‌ها و مراسمات مولودی خوانی را به سطح محلات و مساجد برده‌ایم.

برچسب ها: هفته وحدت ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.