سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیین بازگشایی مدارس در بهترین شرایط برای دانش آموزان برگزار خواهد شد

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بر لزوم برگزاری با کیفیت آیین بازگشایی مدارس و مراسم جشن غنچه‌ها، شکوفه‌ها، جوانه‌ها و زنگ آغاز سال تحصیلی تاکید کرد.

حسن بروشکی در نشست با مدیران و معاونین ادارات نواحی ۱ و ۲ زاهدان اظهار کرد: دقت نظر و حساسیت لازم در برنامه‌ریزی‌ها و رصد و پیگیری امور در شرایط پیش رو یک ضرورت است و هرچه به زمان انجام آیین بازگشایی مدارس نزدیک‌تر می‌شویم باید با ظرافت هرچه تمام‌تر فرآیند‌ها اجرایی شوند.

وی افزود: آیین بازگشایی مدارس و مراسم جشن غنچه‌ها، شکوفه‌ها، جوانه‌ها و زنگ آغاز سال تحصیلی باید با کیفیت و در بهترین شرایط برای دانش آموزان برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: آنچه مهم است آن است که باید با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق با هدف ایجاد فضای امن و آرام برای حضور پرشور و نشاط دانش‌آموزان در مدرسه و کلاس تلاش کرد.

بروشکی در ادامه گفت: لازم است در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق کارشناسان و اعضای ستادی با تقسیم کار صحیح و اصولی وضعیت تک تک مدارس منطقه را رصد و با حضور میدانی به مدیران و عوامل مدرسه برای آمادگی هرچه بیشتر کمک نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی باقیمانده تا شروع سال تحصیلی همه فرآیند‌ها اعم از ثبت نام، ثبت سفارش کتب درسی، کلاس‌بندی صدور ابلاغ و تایید ضوابط ابلاغ باید نهایی شده و به اتمام برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.