سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر :

رفع کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش اولویت اصلی است 

محمودزاده گفت: موضوع اصلی و اولویت وزارتخانه تامین معلم است چرا که هرقدر بتوانیم مشکل کمبود نیروی انسانی را مدیریت و مرتفع کنیم خروجی دستگاه تعلیم و تربیت چشمگیرتر و موفق‌تر خواهد بود.

احمد محمودزاده گفت: با توجه به ضرورت تربیت دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی توجه ویژه به اجرای سند تحول بنیادین در مدارس کشور مورد توجه جدی است.

وی با اشاره به پیگیری موضوع پروژه مهر و بازگشایی مدارس در دستگاه تعلیم و تربیت کشور، گفت: نگاه اول ما در پروژه مهر مبنی بر مشارکت همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در روند بازگشایی مدارس است که این موضوع مورد تاکید هیئت دولت نیز است، در این راستا باید در استان‌ها از ظرفیت همه بخش‌ها به‌ویژه رسانه‌ها استفاده کنیم.
محمودزاده گفت: در آستانه بازگشایی مدارس برای مدیریت مطلوب نزدیک به ۱۷ میلیون نفر جمعیت دانش‌آموزی، نیاز به استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها، محرز و غیرقابل چشم‌پوشی است.

معاون وزیر آموزش‌ و پرورش با اشاره به لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای حل مشکلات و بازگشایی مطلوب مدارس، گفت: باید توجه ویژه‌ای به ظرفیت‌های آشکار و پنهان درون دستگاه تعلیم و تربیت داشته باشیم و با استفاده حداکثری از این ظرفیت‌ها موضوعات مختلف مانند نیروی انسانی، فضای آموزشی و سرویس مدارس به‌طور قابل قبولی مدیریت کنیم.
محمودزاده با اشاره به به اهمیت تقویت مدارس در کشور، افزود: تقویت مدرسه سبب تقویت و ارتقای جایگاه کشور می‌شود. همه تلاش خود را برای تقویت آموزش و پرورش در موضوعات مختلف انجام خواهیم داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.