سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ایلام:

فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی مهدویت محله محور باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی مهدویت محله محور باشد، بر اجرای برنامه‌های فرهنگی مهدوی با محتوای غنی در طول سال تاکید کرد.

حجت الاسلام اله‌نور کریمی تبار در جلسه شورای سیاستگذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی در استان با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در حوزه فرهنگی در ایام اربعین، اظهار کرد: غنی‌سازی محتوای برنامه‌های فرهنگی یکی از نیاز‌های اصلی استان در راستای اجرای این گونه برنامه‌ها است.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی با محتوای ساده و غنی برای اقشار مختلف جامعه در طول سال، ابراز کرد: بخشی از اعتبارات برنامه‌های فرهنگی استان در ایام اربعین توسط ستاد اربعین استان تأمین شد که جای قدردانی دارد و البته باید این حرکت تداوم داشته باشد.

امام جمعه ایلام گفت: برخی برنامه‌های فرهنگی در استان اجرا می‌شود در ساختار برنامه‌های ابلاغی دستگاه‌های اجرایی گنجانده نشده و متولی این گونه برنامه‌ها نیز دستگاه خاصی نیست که بایستی مورد توجه قرار گرفته و تامین اعتبار شود.

حجت الاسلام کریمی‌تبار بیان کرد: بخشی از اعتبارات این گونه برنامه‌ها از طریق خیرین تامین می‌شود و لازم است اعتبار برنامه‌هایی که مختص استان بوده و با توجه به شرایط فرهنگی و محیطی آن پیش بینی شده، نظام‌مند شود و از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نهاد‌ها و شرکت‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته و تامین اعتبار لازم نیز انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.