سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت سارقی که رینگ و لاستیک ۱۵ ماشین را ربود

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه‌دار لوازم و محتویات داخل خودرو در محدوده چیتگر خبر داد.

سرهنگ محمد افشار درباره جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، گشت‌زنی‌های هدفمند عوامل کلانتری ۱۸۱ چیتگر برای شناسایی و دستگیری سارقان و برقراری امنیت محلات آغاز شد و در همین راستا نیز آنان درحین گشت‌زنی در محدوده حوزه استحفاظی خود به یک نفر که به طرز مشکوک و با سرعت زیاد در حال انتقال یک حلقه رینگ و لاستیک خودرو به داخل صندوق عقب خودرو پژو پارس مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه ماموران برای بررسی بیشتر به سمت فرد مذکو رفتند، گفت:‌این فرد به محض مشاهده ماموران از محل متواری شد که در همین راستا تعقیب و گریز میان او و ماموران آغاز شد و در نهایت پس از دقایقی تعقیب و گریز با پای پیاده و عدم توجه متهم به دستورات پلیس، ماموران این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به انجام بازرسی از داخل خودروی متهم گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده ازخودروی سارق تعداد سه عدد آچار چرخ و یک جفت دستکش و یک عدد دستگاه پرچ را به همراه ابزارآلات حرفه‌ای سرقت کشف و ضبط کردند. همچنین پس از انتقال متهم به کلانتری این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

افشار از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت:‌این فرد برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات به همراه پرونده تحویل دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان درحال انجام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.