سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح شرکت تعاونی ۸۴ واحدی مسکن ماشین سازی اراک

شرکت تعاونی ۸۴ واحدی مسکن کوثر کارکنان ماشین سازی اراک با حضور معاون وزیر تعاون افتتاح شد.

در مراسمی با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان استان شرکت تعاونی ۸۴ واحدی مسکن کوثر کارکنان ماشین سازی اراک افتتاح شد.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با تبریک هفته تعاون گفت: تعاون به عنوان مهم‌ترین راهبرد و روشی است که می‌تواند اقتصاد را مردمی و عدالت را در جامعه گسترش دهد.

چکشیان تعاون را نماد مردمی‌سازی و عدالت محوری در اقتصاد دانست که با گسترش و فرهنگ این بخش بتوانیم به رشد اقتصادی و جهش تولید برسیم.

استاندار مرکزی هم با بیان اینکه استان مرکزی، استان کارگری می‌باشد گفت: یکی از وزارتخانه‌های مهم مرتبط با استان مرکزی وزارتخانه کا، تعاون و رفاه اجتماعی است که توجه خوبی به این بخش شده است.

مخلص الائمه افزود: پروژه‌ای که در آن قرار داریم پروژه ۸۴ واحدی شرکت تعاونی کارکنان شرکت ماشین سازی اراک هست که توسط تعاون گران این شرکت ساخته و امروز رسماً افتتاح شدکه به تدریج واحد‌ها به متقاضیان واگذار می‌شود.

او گفت: تعاون از بخش‌های بسیار حساس و مهم اقتصاد کشور است و با تصویب سند توسعه بخش تعاون در سال ۴۰۱ در دولت سیزدهم مسیر توسعه این بخش هموارتر شد و البته اهداف بلندی برای این بخش در این سند قانونی پیش بینی شده که بایستی در یک هم افزایی بسیار گسترده و عمیق ر بین دستگاه‌های متعدد و نه فقط وزارت تعاون این اهداف محقق شود.

مخلص الائمه گفت: سهم تعاون هم از اشتغال و هم از سرمایه‌گذاری و تولید ناخالص ملی اهداف مهمی را پیش بینی کرده که امیدواریم این بخش تعاون به جایگاه واقعی و مناسب خود در اقتصاد کشور در فعالیت دولت چهاردهم برسد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هم گفت: در هفته تعاون ۹ طرح با سرمایه‌گذاری ۲۲۴ میلیارد تومان و زمینه اشتغال ۱۸۹ نفر مورد بهره‌برداری قرار گرفتند که یکی از این طرح‌ها مربوط به تعاونی مسکن کوثر کارکنان ماشین سازی است که میزان سرمایه‌گذاری انجام شده بر اساس قیمت تمام شده معادل ۳۷ میلیارد تومان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.