سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قتل بانوی سالخورده برای سرقت طلا

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مردی که با انگیزه سرقت از زن سالخورده‌ای او را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت:‌ ماموران کلانتری دولت آباد شهرری در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که به مرد جوانی که در محدوده خیابان غیوری درحال دویدن بود مشکوک شده و رفتار او را تحت نظر قرار دادند. این مرد به محض مشاهده ماموران پلیس دچار وحشت شده و سعی در دور شدن از آنان داشت. به همین دلیل نیز عملیات برای دستگیری او آغاز شد.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری دولت آباد پس از مدتی تعقیب و گریز این مرد مشکوک را دستگیر کردند و برای بررسی موضوع به کلانتری انتقال دادند، گفت:‌ تحقیقات اولیه نشان از این داشت که متهم سارق حرفه‌ای است چرا که تعدادی طلای مسروقه از او کشف شد. همین سرنخ کافی بود تا ماموران وارد مرحله دیگری از تحقیقات پلیسی شوند و در خصوص محل سرقت و شناسایی مالباخته تحقیق کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهم که منکر هر گونه ارتکاب جرمی بود در نهایت به سرقت از منزل زن سالخوره‌ای دقایقی قبل از دستگیری اعتراف کرد. پس از آن تیمی از ماموران به محل سرقت مراجعه کردند که در آنجا با جسد زن سالخورده‌ای مواجه شدند.

طرهانی با بیان اینکه کشف جسد این زن رسیدگی به پرونده را وارد فاز دیگری کرد، گفت: متهم دوباره و این‌بار با اتهام قتل تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن اقرار کرد که در حین سرقت گردنبند صاحبخانه، او فوت کرده است. متهم همچنین مدعی شد که کلید گاو صندوق توسط یکی از بستگان زن سالخورده در اختیار وی قرار گرفته و او از قبل با قصد سرقت از منزل وارد منزل مقتول شده است.

وی با بیان اینکه جسد زن سالخورده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار سازمان پزشکی قانونی قرار گرفت، گفت: برای متهم نیز به اتهام قتل پرونده‌ای تشکیل شده و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است. تحقیقات ماموران پلیس برای کشف جزئیات پرونده و دستگیری سایر مرتبطین با آن نیز همچنان ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.