سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاران انگاپت پیروز جدال جایگاه دومی/ نماینده اندونزی با برد به سراغ مرحله حذفی رفت

تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرسیسی (اندونزی) در سومین روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به دومین برد خود دست یافت.

سومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (سه‌شنبه ۲۰ شهریور) با چهار دیدار در سالن شش هزارنفری اختصاصی شهداب یزد پیگیری می‌شود.

تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرسیسی (اندونزی) و پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) که هر دو یک برد و یک باخت دارند، از ساعت ۱۱ و در نخستین مسابقه امروز به مصاف یکدیگر رفتند.

نماینده اندونزی در این مسابقه سه بر یک و با امتیاز‌های (۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲) حریف خود را شکست داد تا به دومین برد خود دست یابد و شش امتیازی شود و جایگاه دومی خود را تثبیت کند.

ست اول این مسابقه با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود جاکارتا بهایانگ کارا به پایان رسید. در ست دوم نیز تیم مدعی و پرستاره اندونزی در یک رقابت نزدیک مقابل نماینده قزاقستان نتیجه این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ از آن خود کرد.

اما در ست سوم این رقابت، مدعیان اندونزی با چند اشتباه تمرکز خود را از دست دادند و نتوانستند اختلاف امتیازی را جبران کنند در نهایت این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود نماینده قزاقستان واگذار کردند.

در ست چهارم نیز تیم پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) قصد عقب‌نشینی نداشت و با هماهنگی بهتر به رقابت پرداخت تا نتیجه را با اختلاف به نفع خودش رقم بزند، اما تیم جاکارتا بهایانگ با تکیه به تجربه بازیکنان مطرح خودش اختلاف امتیازی را جبران کرد و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ نماینده قزاقستان را شکست داد تا در مجموع سه بر یک فاتح این مسابقه شود.

گفتنی است تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرسیسی (اندونزی) با کسب این پیروز جایگاه دومی خود را تثبیت کرد و پس از یک روز استراحت باید با تیم سوم گروه B مسابقه دهد و تیم پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) با تحمیل این شکست باید با تیم دوم گروه مقابل رقابت کند.

ابراهیم فیروزی از ایران و حامد آقابراری از افغانستان به ترتیب داوران اول و دوم این دیدار بودند.

تیم شهداب یزد که در صدر جدول این گروه قرار دارد، در سومین مسابقه امروز به اسپورتینگ کلاب (کویت) می‌رود که این دیدار از ساعت ۱۷ شروع می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.