سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز

رییس بسیج رسانه استان البرز از آغاز طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در این استان با هدف افزایش سطح آگاهی در مقابل آسیب‌های اجتماعی خبرداد.

ابراهیم نوروزی فر  افزود: دراجرای این طرح به مدت ۲ روز علاقمندان با حضور در کلاس‌های آموزشی پیش بینی شده می‌توانند با آسیب‌های ناشی از عدم استفاده صحیح فضای مجازی آشنا شوند.

وی بیان کرد: رفتارشناسی کاربران فضای مجازی، فرصت‌ها، ظرفیت‌های فضای مجازی، استراتژی تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی، سواد رسانه‌ای از جمله محور‌های آموزشی پیش بینی شده در طرح بصیرت مجازی است.

رییس بسیج رسانه استان البرز تاکید کرد: این طرح ویژه اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها بوده و امروز سه شنبه ۲۰شهریور و فردا چهارشنبه ۲۱ شهریور در دانشکده کشاورزی منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در شهرستان کرج درحال برگزاری است.

وی یاد آورشد: با توجه به اهمیت بصیرت مجازی در شرایط فعلی این طرح با محور‌های موضوعی بیشتری درآینده ادامه پیدا خواهد کرد.

نوروزی فر گفت: دشمن در فضای مجازی از انواع ترفند‌ها و فناوری‌ها برای مهندسی ذهن؛ گمراهی و تحریف واقعیت استفاده می‌کند بنابراین آمادگی در عرصه جنگ نرم در فضای مجازی برای مقابله با آن حایز اهمیت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.