سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست استاندار البرز برای ایجادمحدودیت تردد کامیون‌ها در آزاد راه کرج قزوین

استاندار البرز از کمیسیون عالی ایمنی راه‌ها خواست برای تردد کامیون‌ها در آزادراه کرج قزوین محدودیت قرار دهد.

عبداللهی صبح امروز با حضور در کمیسیون ایمنی راه‌ها که با حضور وزیر راه وشهر سازی برگزار شد درخواست ایجاد محدودیت برای تردد کامیون‌ها از آزاد راه کرج قزوین بدلیل مشکلات ترافیکی،حوادث و تلفات جاده‌ای ایجاد شده ناشی از تردد کامیون‌ها را داشت.
وی با بیان اینکه سه سال است این درخواست ارائه و کمیته‌های زیر مجموعه کمیسیون ایمنی راه‌ها با این درخواست موافق اند گفت: ۲۵ درصد بار ترافیکی کشور در به دوش این آزاد راه است و به عنوان بزرگترین مسیر بزرگراهی وگذری کشور محور اتصال ۱۴ استان محسوب می شود که آزاد راه غدیر به عنوان مسیر جایگزین برای تردد کامیون‌ها در نظر گرفته شده است و از وزیر راه و شهرسازی و اعضای کمیسیون ایمنی راه‌ها خواست می شود محدودیت تردد در آزاد راه کرج قزوین مصوب شود.
وزیر راه وشهر سازی هم با اعلام اینکه در برنامه هفتم توسعه کشور مکلف به کاهش ۱۰ درصدی حوادث و سوانح جاده‌ای شدیم گفت: برنامه ارتقا ایمنی راه‌ها به گونه‌ای عملیاتی شود که این هدف گذاری محقق شود.
صادق مالواجد افزود: برای تصمیم گیری در خصوص محدودیت تردد کامیون‌ها در آزاد راه کرج قزوین هم نشستی با حضور نمایندگانی از صنف کامیونداران و دیگر تشکل‌های مرتبط با این صنف و در کمیسیون ایمنی راه‌ها برای بررسی ابعاد همه جانبه حقوقی و اجتماعی و صنفی آن برگزار و در این مورد تصمیم گیری می شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.