سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳۴زمین چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳۴ زمین چمن مصنوعی با هدف توسعه سرانه ورزشی در سال‌های اخیر در این استان به بهره برداری رسید.

منصور بیجار گستره هر یک از این زمین‌های چمن مصنوعی را یک‌هزار و ۳۵۰ مترمربع عنوان کرد و گفت: هدف از راه‌اندازی زمین چمن‌های مصنوعی مینی فوتبال در روستا‌ها افزایش سرانه ورزش بویژه در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان استان است.

وی تاکید کرد: توجه و توسعه ورزش در روستا‌ها ضمن ایجاد عدالت در توزیع سرانه‌های ورزش سبب کشف و پرورش نیرو‌های جوان و استعداد‌های نهفته ورزشی بسیاری در روستا‌های این استان می‌شود.

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: افتتاح سال ورزشی چند منظوره ۲ هزار نفری چابهار، بهره برداری از خانه کشتی زابل یا صرف اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال، تکمیل زمین فوتبال و پیست دو و میدانی شهدای گمنام خاش و اتمام فاز نخست استادیوم زهک از دیگر اقدامات مهم در حوزه ورزش استان در سال‌های اخیر بوده است.

وی افزود: همچنین اتمام فاز نخست استادیوم شهید ریگی چابهار، تکمیل زمین فوتبال و پیست دو و میدانی کنارک، زمین چمن و پیست دو و میدانی راسک، تکمیل فاز نخست استادیوم هزار نفری میرجاوه و زمین فوتبال گل بزرگ کالور دشتیاری از دیگر اقدامات در حوزه توسعه ورزش استان در سال‌های اخیر بوده است.

بیجار تاکید کرد: با مجموع اقدامات انجام شده در حال حاضر متوسط سرانه فضا‌های ورزشی استان ۴۷۸ /. متر مربع به ازای هر نفر است و همچنین متوسط سرانه فضا‌های ورزشی بسته در استان ۶۴. /. متر مربع به ازای هر نفر و متوسط فضای ورزش روباز به ازای هر نفر ۴۱۳/. برآورد شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.