سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات روکش آسفالت ۶ کیلومتر از محور مهران به دهلران آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: عملیات روکش آسفالت محور مهران به دهلران در محدوده چالاب به طول ۶ کیلومتر آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: در راستای بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل و ارتقای ایمنی جاده‌ای، عملیات روکش آسفالت محور مهران به دهلران در محدوده چالاب به طول ۶ کیلومتر آغاز شد.

سیدزاهدین چشمه‌خاور اظهار کرد: اجرایی شدن این پروژه با هدف اصلاح نقاط حادثه‌خیز و بهبود کیفیت مسیر در دست اقدام است.

وی افزود: این محور به دلیل نزدیکی به مرز بین‌المللی مهران و حجم بالای تردد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به وضعیت نامناسب روکش آسفالت قبلی و گزارش‌های متعدد از بروز حوادث رانندگی، اجرای این پروژه ضروری تشخیص داده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام عنوان کرد: مهم‌ترین اقدامات انجام شده علاوه بر روکش آسفالت در این محور، احداث سه دوربرگردان همسطح، احداث سرعت‌کاه‌های استاندارد با نصب علائم مناسب،تعریض و بهسازی مسیر است.

چشمه‌خاور ادامه داد: تکمیل این پروژه به طور چشمگیری ایمنی مسیر را افزایش داده و رضایت کاربران جاده‌ای را به دنبال خواهد داشت و همچنین، با روان‌سازی ترافیک و کاهش زمان سفر، به بهبود شرایط اقتصادی منطقه نیز کمک خواهد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات سازمان راهداری کشور و از محل قرارداد هزار و ۱۰۰ میلیارد ریالی بهسازی و روکش راه‌های شهرستان مهران تامین می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.