سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات جایگاه‌های سوخت و ازدحام مسافران از زبان شهروند مازندرانی

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مشکل جایگاه‌های سوخت در استان مازندران به هنگام حضور مسافران خبر داد.

شرایط آب و هوا و طبیعت مناطق شمالی کشور بسیار مطلوب و مساعد برای سفر‌های تابستانی است. اکنون که روز‌های پایانی تعطیلات تابستانی را طی می‌کنیم گردشگران بسیاری به استان‌های شمال کشور سفر کردند تا از طبیعت سرسبز و آب و هوای مطلوب آن بهره‌مند شوند.  

شهروندان استان مازندران به ویژه در غرب استان از مشکلات جایگاه‌های سوخت هنگام حضور مسافران سخن گفتند و از مسئولان درخواست رسیدگی کردند. به گفته ایشان اغلب به دلیل حجم بسیار مسافران جایگاه‌های سوخت یا با صف‌های طولانی همراه است و یا برخی از جایگاه‌ها نیز به دلایل گوناگون به تعطیلی کشانده می‌شود. این مشکل اغلب هر ساله در این مناطق وجود دارد.

در ادامه می‌توانید متن پیام شهروند خبرنگار را مشاهده کنید.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام؛ مانند چند سال اخیر هم زمان با افزایش تردد و حضور هموطنان سایر استان‌ها در غرب مازندران، شاهد تعطیلی برخی جایگاه‌های عرضه سوخت و یا فعالیت با تک پمپ و مشاهده صف‌های طویل در مسیر جایگاه‌ها هستیم. طی چند روز اخیر با وجود ایام تعطیلی مکرر و گرمی هوا در مناطق جنوبی و مرکزی کشور هموطنان جهت استراحت به غرب مازندران سفر کردند یا برای حضور در آستان مقدس ثامن الحجج (ع) مسیر شمال کشور را نیز مورد استفاده قرار می‌دهند. خواهش میکنم مشکل جایگاه‌های سوخت استان مازندران را به ویژه در ایامی که میزبان مسافران بسیاری هستند حل کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.