سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده‌سازی سالن اختصاصی شهداب مصداق بارز مدیریت و کار جهادی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به کارهای انجام شده برای برگزاری شایسته مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در شهر یزد، گفت: آماده‌سازی سالن اختصاصی شهداب مصداق بارز مدیریت و کار جهادی است.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اظهار داشت: آماده سازی سالن شش هزار نفری اختصاصی شهداب یزد برای برگزاری این رقابت‌ها و مطابق با استانداردهای بین‌المللی و همچنین گرفتن تاییدیه ورزشگاه شهید نصیری یزد برای مسابقات لیگ برتر فوتبال با تلاش شبانه روزی، مصداق بارز کار و مدیریت جهادی است.

وی با بیان این‌که بر اساس سند یزد نوین، یکی از راهکارهای مهم در شناسایی و معرفی یزد در سطح بین‌الملل، برگزاری رویدادهای ورزشی است، تصریح کرد: خوشبختانه برگزاری مسابقات مختلف ورزشی می‌تواند ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های یزد از جمله در حوزه گردشگری را به جهان معرفی کند.

معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استاندار با اشاره به قدردانی مسئولان والیبال آسیا از میزبانی مطلوب یزد در این مسابقات، از تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و مجموعه باشگاه شهداب یزد قدردانی کرد.

وی همچنین با بیان این‌که تماشاگران یزدی از این مسابقات استقبال چشمگیری داشتند، اظهار امیدواری کرد که زنان علاقمند هم با رعایت شئونات و موازین اسلامی بتوانند در ادامه رقابت در سالن حضور یابند.

سومین و آخرین روز مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز (سه‌شنبه 20 شهریور) با چهار دیدار در سالن اختصاصی شهداب پیگیری می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.