سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زدودن غبار محرومیت با خدمتی جهادی در دانشگاه پیام نور واحد زهک

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ضمن تفاهم بر تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور زهک پس از ۱۶ سال توسط خیران، این اقدام جهادی را عاملی برای رفاه حال دانشجویان بومی منطقه دانست.

 ابوالفضل توسلی در دیدار فرماندار زهک ضمن تفاهم بر تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور این شهرستان توسط خیران بر توسعه تحصیلات تکمیلی تاکید کرد و گفت: این اقدام مانع مهاجرت نیروی انسانی و قشر تحصیلکرده به سایر استان‌ها می‌شود.

وی همچنین بر افزایش جذب دانشجو و ایجاد رشته‌های پرمخاطب متناسب با نیاز هر شهرستان در مراکز ۱۰ گانه این دانشگاه اشاره کرد و خواهان تعاملات و همکاری بیشتر در راستای ارتقای دانشگاه و دانشجویان شد.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور دانشگاهی بومی بوده و در حفظ اخلاق دینی و فرهنگ بومی شهر و منطقه نقش مثبت زیادی دارد، تاکید کرد: هدف دانشگاه پیام نور استان علاوه بر دانشگاهی دانشجو محور، مهارت آفرین و کارآفرین بودن؛ توسعه عدالت آموزشی در مناطق دورافتاده و کم برخوردار منطبق بر بیانیه گام دوم است.

فرماندار زهک نیز در ادامه با بیان اینکه یکی از شاخص‌های منطقه سیستان محیط دانشگاهی و دانشجویی آن است، افزود: ساختمان پیام نور این شهرستان که ۱۶ سال به صورت نیمه تمام رها شده بود با ظرفیت خیران تکمیل و بهره برداری می‌شود و با بهره‌برداری از آن بیش از ۴۰۰ دانشجوی این دانشگاه در شهرستان زهک از فضای آموزشی و امکانات استاندارد بهره‌مند شوند.

حسن دهمرده اظهار کرد: دانشگاه پیام نور فرصتی مناسب برای تحصیل و تربیت دانشجویان در تراز انقلاب است.

وی گفت: نگاه‌ها به دانشگاه پیام نور مثبت است، برای رفع مشکلات و مطالبات دانشگاه پای کار هستیم و تلاش خود را بر رفع مشکلات دانشجویان این دانشگاه خواهیم کرد.

فرماندار زهک ادامه داد: توسعه، پیشرفت، اشتغال و فرهنگ با رشد فضا‌های آموزشی امکان پذیر است.

در این دیدار رئیس شورای شهرستان زهک، و عضو مجمع خیران مدرسه ساز کشور، رئیس اداره مخابرات، مدیر اداری دانشگاه پیام نور استان، رئیس دانشگاه پیام نور واحد زهک نیز حضور داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.