سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدلی برای نجات محیط زیست؛ فرصتی کوتاه برای اقدام مؤثر

رییس سازمان محیط زیست گفت: با تکیه بر وحدت و انسجام، می‌توانیم در فرصتی کوتاه محیط زیست کشورمان را از چالش‌های بزرگ نجات دهیم.

شینا انصاری رییس محیط زیست در مراسم تکریم و معا رفه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: برای افزایش انگیزه در شناسایی تمام ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، قابلیت‌ها و شایستگی‌ها، انتظار دارم که همکارانمان در ستاد و ادارات کل استان‌ها صادقانه ما را همراهی کنند. بدون شک اگر دست در دست هم بگذاریم و بر وحدت، انسجام و همدلی تمرکز کنیم، می‌توانیم با سلامت، سعه صدر و تلاش روزافزون، هم وضعیت نابسامان محیط زیست کشورمان را بهبود ببخشیم و هم تغییرات مثبتی در سازمان حفاظت محیط زیست ایجاد کنیم. 

او گفت: از زحمات جناب آقای سلاجقه نیز برای تلاش‌هایشان در حفظ محیط زیست سپاسگزارم. بدون شک، ما که در اینجا ایستاده‌ایم، باید خود را وامدار زحمات و تلاش‌های رؤسا، مدیران و پیشکسوتان محیط زیست بدانیم؛ کسانی که با تلاش‌های فراوان، موانع بسیاری را برطرف کرده‌اند و ما میراث‌دار و ادامه‌دهنده راه این عزیزان هستیم. 

انصاری تصریح کرد: به هر حال، فرصت بسیار کوتاه است و من با توجه به فراز و فرودهایی که در دوران کاری خود تجربه کرده‌ام، می‌دانم که این مسئولیت، فرصتی برای فعالیت است و بقایی در آن نیست. از همه شما عزیزان، همکاران سازمان حفاظت محیط زیست، تشکل‌های مردم‌نهاد، فعالان، کارشناسان و مدیران محترم تقاضا دارم که با همگرایی و هم‌افزایی بیش از پیش، در این فرصت کوتاه اقدامات خوبی انجام دهیم. 

او گفت: در مواجهه با مسائل و مشکلات محیط زیستی و ابرچالش‌ها، امیدوارم بتوانیم گام‌های مؤثری برای کشور عزیزمان برداریم و با یاری خداوند بزرگ، منشا خیر باشیم. 

خبرنگار: عطیه رضایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
بهتره. که دست اندرکاران محیط زیست
از پشت میز دستور ندهند
سری در متروی تهران ..کرج بنشینند و دو طرف ریل را ببنند
فقط مونده .یک خارجی از زباله ها عکس بگیرد و
در رسانه ها و سایت ها به نمایش بگذارد
همه شهر را زباله گرفته .مردم هم رعایت نمیکنند
باید جریمه سنگین شوند .حتی برای عذا برای حیوانات