سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار مدارس زیر ذره بین کارشناسان سازمان صمت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: همزمان با اجرای طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس بر واحد‌های صنفی عرضه کننده پوشاک، کیف و کفش و لوازم التحریر در این شهرستان تعداد ۲۱پرونده تخلف تشکیل شد.

احسان مرادی از پلمب یک واحد صنفی متخلف و تشکیل ۲۱ پرونده تخلف با مجموع ارزش بیش از یک میلیارد ریال برای واحد‌های صنفی متخلف در طرح ویژه بازگشایی مدارس ایرانشهر خبر داد و گفت: تمامی پرونده‌ها جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی بیان کرد: طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس با مشارکت نمایندگان دادستان ایرانشهر، ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، بازرسی و نظارت اتاق اصناف و پلیس نظارت بر اماکن عمومی در حال انجام است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر ادامه داد: عمده تخلفات محرز شده شامل گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور بوده که متخلفان بدلیل انواع تخلف صنفی به دستور مقام قضایی توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلمب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس همچنان تا نیمه مهرماه در سطح ایرانشهر ادامه خواهد داشت.

مرادی تاکید کرد: شهروندان باید درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان به شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

استان‌ها
سیستان و بلوچستان

برچسب ها: صمت ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.