سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود سگ به بوستان‌های محصور، ممنوع

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: ممنوعیت ورود سگ به بوستان‌های محصور با نصب بنر و تابلو اطلاع رسانی شده است.

صالحی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین در برنامه روی خط باشید درباره پارک‌های غیر محصور گفت: تعداد بوستان‌های محصور در استان زیاد است و این موضوع ناگزیر امکان پیگیری ندارد، چون افراد از پارک خارج می‌شوند.

وی تنها راه برخورد با این موضوع را فرهنگ سازی و گفتگوی دوستانه در بین شهروندان عنوان کرد.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین در ادامه از انتخاب پیمان کار پروژه بوستان ولایت یا نماز خبر داد و اظهار امیدواری کرد به زودی کار‌های عمرانی آن شروع شود.

صالحی با بیان اینکه امسال عملیات باز پیرایی بعد از ۲۰ سال درشهر قزوین کلید خورد، گفت: در این طرح بحث کف سازی پارک ملت، الغدیرو سایر بوستان‌ها، تعویض و اصلاح جداولی که در پارک‌ها باعث نشست آب به بیرون می‌شد، نصب و راه اندازی آبخوری‌ها و کلیه سرویس‌های بهداشتی شهر در حال انجام است تا مردم در امنیت و آسایش بتوانند در پارک‌ها فعالیت داشته باشند.

وی در خصوص هرس درختان بین بلوار‌ها هم افزود: گونه‌های توپی شکل درختان، شاخه هایشان هرس می‌شود، چون این درختان در سال‌های گذشته کاشته شده است.

صالحی در ادامه اضافه کرد: کاشت چمن در پارک‌های جدید ممنوع است ولی بازکاشت چمن پارک‌های قدیمی در پاییز انجام می‌شود.

به گفته وی، در خصوص پارک‌های شهرک دانش بازکاشت چمن و بازپیرایی و مشکلات آنها هم در حال انجام است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین در خصوص نبود پارک در ناصر آباد هم گفت: به دلیل نبود شبکه آب و چاه آب امکان احداث پارک در این منطقه وجود ندارد. 

شهروندان می‌توانند با تماس با شماره ۳۳۲۲۷۰۰۶ در مورد پارک‌های شهر قزوین و نواحی منفصل شهری مشکلات را به گوش ما برسانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.