سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع انسداد سیمکارت اتباع غیرایرانی

معاون امور پستی ، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از رفع انسداد سیمکارت اتباع غیرایرانی با دریافت شناسه فیدا خبر داد.

معاون امور پستی ، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت : اتباع غیرایرانی که سیمکارتشان مسدود شده است باید شناسه فیدا دریافت کنند و پس از ان مراحل رفع مسدودی را انجام دهند .

سید حمیدرضا اعرابی در پاسخ به سوالی درباره علت مسدود شدن سیمکارت های برخی اتباع غیر ایرانی افزود : در راستای اجرای بند «ذ» ماده ۸۵ قانون برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و به‌ منظور پیشگیری از وقوع جرائم مرتبط با سیم‌کارت‌های تلفن همراه یا شناسه‌های مخابراتی معادل آن، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با همکاری کاروران ارتباطی اقدام به ساماندهی سیم‌کارت اتباع غیرایرانی کرده است. 

وی گفت : در همین ارتباط، اتباع غیر ایرانی که مغایرت در اطلاعات یا مشخصات هویتی شان داشته اند به انها از طریق پیامک اطلاع رسانی شده است و باید در مهلت مقرر از طریق پایگاه اینترنتی https://portal.fida.ir ، درباره تکمیل فرآیند احراز هویتشان اقدام کنند .

وی گفت: پس از این که شناسه اختصاصی فیدا دریافت کردند می توانند با مدارک معتیر هویتی خودشان به دفاتر نمایندگی کاروران ارتباطی مراجعه کنند و فرآیند رفع مسدودی را دنبال کنند .

اعرابی افزود : اتباع در صورت هرگونه شکایت می‌توانند از طریق سامانه رسیدگی به شکایات 195 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بخش اتباع ، با شماره گذرنامه و کد آمایش درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
یادمان نرود افغانها اولاد محمود و اشرف افغان هستند افراد خبیثی که به ایران حمله کردند و چه جنایتهای در حق ایران و ایرانی انجام دادند تا رادمرد بزرگی چون نادر شاه افشار برخاست و این جنایتکار را از خاک مقدس ایران بیرون کرد.
دوما این مثل را شنیده اید که گرگ زاده گرگ شود حتی اگر با آدمیان بزرگ شود
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
ما میگیم اینارو اخراج کنید بعد شما سیم کارت میدید بهشون
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
افغانها را اخراج کنید نه این که بهشون خدمات بدهید.