سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود ۲۷ هزار دانش آموز پایه اولی در گیلان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: جشن غنچه‌ها ویژه نوآموزان پیش دبستانی در۲۶شهریور و جشن شکوفه‌ها ویژه دانش آموزان پایه اول دبستان روز ۲۷ شهریور در دبستان‌های استان گیلان برگزار می‌شود.

فاطمه میرزانژاد با اشاره به ورود ۱۹۰ هزار دانش آموز استان در مقطع ابتدایی گفت: پیش بینی می شود با برگزاری جشن شکوفه ها در ۲۷ شهریور ، حدود ۲۷ هزار دانش آموز وارد کلاس های پایه اول شوند.

وی با اشاره به اهمیت سنجش سلامت دانش آموزان در هنگام ثبت نام آنان خاطرنشان کرد: ضروری است معدود اولیای باقی مانده هر چه زودتر با مراجعه به مراکز جامع شهر رشت و دیگر شهرها نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام فرزندانشان، اقدام کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان با تأکید بر ضرورت مدیریت اضطراب در والدین و دانش آموزان پایه اول اظهار داشت: برای نیل به این هدف کارگاه هایی با حضور مدرسان خبره ، نحوه ارتباط والدین با فرزندان و چگونگی مواجهه با جدایی از کودکان در طول روزهای مدرسه به خانواده ها آموزش می دهند.

میرزانژاد با تأکید بر ارائه خدمات آموزشی و تربیتی براساس الگوی عدالت آموزشی گفت: در این خصوص کاروان مهربه ارزش ۹۰۰ میلیون تومان با هدف تهیه برخی از وسایل مورد نیاز کمک آموزشی و رفاهی ویژه مدارس عشایری و شبانه روزی به نقاط مختلف استان روانه شد.     

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.