سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهاد بهسازی و بازسازی جاده بین مزارع در شهرستان ورزقان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان از شروع جهاد بهسازی و بازسازی جاده بین مزارع در این شهرستان خبر داد.

 امیدعلی جلالی گفت: نظر به شروع برداشت محصولات کشاورزی و نزدیک شدن به فصل کشت پاییزه در سال زراعی ۱۴۰۳ و با توجه به بارندگی‌های مداوم و سیل اخیر که باعث از بین رفتن بسیاری از جاده‌های دسترسی بین مزارع و باغات در شهرستان ورزقان شده است با پیگیری و حمایت نماینده مردم شهرستان ورزقان، فرماندار شهرستان ورزقان و مساعدت مجتمع مس سونگون بهسازی و بازسازی جاده‌های بین مزارع آغاز شد.

وی افزود: نبود یا نامناسب بودن جاده بین مزارع برای سرکشی از مزرعه، انتقال کود، سمپاشی، برداشت و حمل محصولات تولیدی از مزرعه به مراکز خرید یکی از دغدغه‌های اصلی کشاورزان منطقه است.

وی گفت: اکثر زمین‌های کشاورزی، خارج از محدوده راه‌های ارتباطی واقع شده‌اند و انتظار کشاورزان این است که معضل جاده بین مزارع برای زمین‌های کشاورزی در منطقه حل شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان  افزود: تسهیل رفت و آمد کشاورزان در هنگام اقدام به کاشت، داشت و برداشت به موقع در اراضی زراعی و باغی، حمل به هنگام نهاده‌ها و انتقال آسانتر محصولات از مزارع به بازار‌های هدف و در نتیجه کاهش هزینه‌های تولید در واحد سطح از مزایای بهسازی جاده بین مزارع است.

برچسب ها: جهاد ، اراضی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.