سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود آب آشامیدنی در بوکان جبران می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: برای جبران کمبود آب آشامیدنی این شهرستان، حفر و تجهیز ۴ حلقه چاه در دستور کار قرار داشت که با اقدامات انجام شده، چهارمین چاه نیز حفاری و درحال تجهیز شدن است.

محمد اشرفی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه با اتمام تجهیز این چاه، آب بدست آمده از آن وارد شبکه توزیع خواهد شد، گفت: با توجه به تنش آبی به وجود آمده در سطح شهر بوکان و نامتعادل بودن تولید و مصرف طی امسال چهار حلقه چاه برای جبران کمبود بخشی از آب آشامیدنی شهر حفاری و تجهیز شد.

وی اضافه کرد: چهارمین حلقه چاه حفاری شده در امتداد ۵۰ متری ساحلی در حال تجهیز شدن است که می‌تواند بخشی از کمبود آب آشامیدنی را در مناطق شمالی شهر بوکان از جمله در کوی اندیشه، استخر آبشار، دانشگاه پیام نور و خلفای راشدین را جبران کند.

وی همچنین از وارد مدار بهره‌برداری شدن دو حلقه چاه در روستای حصار برای جبران کمبود مناطق جنوبی شهر و یک حلقه چاه در جنب هتل ایزدی برای رفع کمبود آب در منطقه امیرآباد سال خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب همچنین در تلاش برای اتمام خط ثقلی انتقال آب آشامیدنی اصلی شهر بوکان از طرف یکشوه است.

وی یادآور می‌شود چندی پیش مدیر امور آب و فاضلاب بوکان با اشاره به کمبود شدید مخازن در شهر بوکان به میزان ۵۱ هزار متر مکعب گفته بود: در صورت اجرا نکردن بخش ثقلی آبرسانی و اجرای مخزن در سال آینده شهر بوکان با تنش آبی شدید مواجه خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.