سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام:

برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تحول آفرین و اثرگذار باشد

استاندار ایلام با بیان اینکه اعتقاد مردم به فرهنگ ایثار و شهادت رمز پیروزی در جنگ تحمیلی بود، گفت: برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تحول آفرین و اثرگذار باشد.

حسن بهرام نیا در دومین جلسه فصلی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان ایلام، اظهار کرد:: اعتقاد مردم به فرهنگ ایثار و شهادت رمز پیروزی در جنگ تحمیلی هشت‌ساله بود.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم که با تمام تار و پود وجود برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم راه شهدا پای کار باشیم، ابراز کرد: هفته دفاع مقدس که یادگار ماندگار جهاد و تلاش جانبازان و ایثارگران و شهدای عزیز است، بهترین فرصت برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا خواهد بود.

استاندار ایلام تصریح کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دیدار و تکریم خانواده‌های معزز شهدا را با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران را با جدیت بیشتری دنبال کرده و برگزار کنند

بهرام‌نبا با تاکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی باید تحول کننده در جامعه باشد، گفت: شهدا با تمام وجود و با علم و آگاهی مسیر پرافتخار شهادت را انتخاب کردند و ما هم باید با تبیین و تحلیل و روشنگری ادامه دهنده این مسیر باشیم.

وی ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها در لحاظ کردن یک درصد اعتبارات به فرهنگ ایثار و شهادت و استخدام و به‌کارگیری فرزندان شهدا و ایثارگران اهتمام داشته باشند چرا که این خانواده‌ها حق زیادی بر گردن ما مدیران دارند.

بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به سال‌روز شهادت شهید روح‌الله شنبه‌ای، افزود: بازگو کردن فرهنگ ایثار و شهادت موجب تحول در این مسیر است.

برچسب ها: ایثار ، شهادت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.