سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح کلید به کلید در منطقه ۱۵ تهران اجرایی شد

مدیرنوسازی تهران گفت: طرح کلید به کلید که در قالب تخصیص زمین و تحویل واحد بود برای اولین بار در منطقه ۱۵ تهران اجرایی شد.

هدایت مدیر نوسازی تهران در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه روند تسهیل‌گری برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر تهران و در محلات فرسوده انجام شده است گفت: برای اجرا و نوسازی بافت‌های فرسوده برنامه‌ریزی گسترده‌ای شد و ما در حال حاضر شاهد بهبود و تقویت بازار مسکن و اجرای طرح ساخت مسکن های استطاعت پذیر هستیم. 

وی افزود: همکاری ما با بخش خصوصی بسیار خوب  است و تاکنون توانسته‌ایم با استفاده و توان بخش خصوصی زمینه لازم برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را در محلات مختلف کلید بزنیم.

او تاکید کرد: در قالب همکاری با دولت هم تاکنون توانسته ایم بخش زیادی از واحدهای مسکونی در محلات فرسوده را اجرایی کنیم و هدف ما هم آن است که با دولت و شرکت بازآفرینی شهری بخشی از نیاز مسکونی کشور را از طریق رفع موانع برطرف کنیم.

هدایت یادآور شد:  ساخت و اجرای مسکن استطاعت پذیر یکی از اهداف اصلی ما به شمار می‌رود که در قالب این طرح ما می‌توانیم زمینه را برای تولید مسکن اقشار کم درآمد جامعه فراهم کنیم.

وی یادآور شد: روند ساخت و کاهش مدت زمان صدور پروانه‌های ساختمانی به شدت کاهش یافته و ما شاهد بهبود وضعیت بازار مسکن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه  نوسازی مسکن در قالب طرح کلید به کلید در منطقه ۱۵ در حال اجرایی شدن است گفت: اجرای این طرح خود نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت بازار مسکن خواهد داشت.

او با بیان اینکه ۲۰هزار واحد مسکونی پروژه های شهری در محلات مختلف دارای پیشرفت بسیار زیادی بوده است گفت: در محله اعلایین (رضوان شهرری) منطقه ۲۰ ،۹۷۲ واحد مسکونی در حال ساخت است که به مرحله گود برداری رسیده و پیشرفت ۱۰ درصدی داشته است.

وی اظهار کرد: در محله حکمت منطقه ۲۰، ۳۷۴ واحد در  مرحله گود برداری و اتمام اخذ پروانه  و پیشرفت ۱۰ درصد داشته است‌.

او با بیان اینکه در محله هلال احمر منطقه ۱۱  ،۲۴۲ واحد در حال ساخت است که به مرحله سفت کاری رسیده و پیشرفت ۷۰ درصدی داشته است گفت: در منطقه ۱۳،  ۱۵۰۰ واحد در حال ساخت است که پیشرفت ۱۰ درصدی داشته و در مرحله فونداسیون قرار دارد‌.

وی توضیح داد: در محله اکباتان محله باع بهشت (الگو )منطقه ۱۹  هم  ۱۹۲۰ واحد در حال  ساخت  است که به پیشرفت ۸ درصدی رسیده است.

او گفت: در محله نفرآباد منطقه۲۰ که ۱۶۸ واحد در حال ساخت است که پیشرفت ۵۰ درصدی دارد و  در مرحله اسکلت قرا دارد و در مرحله باغ آذری منطقه ۱۶ ، ۲۵۲واحد با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال ساخت است‌.در محله آرام منطقه ۱۸ هم  ۹۰۰ واحد در حال ساخت است که به پیشرفت ۲۵ درصدی رسیده است.

برچسب ها: مسکن ، ساخت مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.