سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدعیان استاندارد سازی ورزشگاه های کشور؛

فدراسیون فوتبال از پس نگهداری یک زمین کوچک هم برنیامد

فدراسیون فوتبال از احیای زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال که نابود شده بود، خبر داد.

پس از مدت ها که از نابودی زمین چمن شماره یک مرکز ملی فوتبال می گذرد امروز داود پرهیزکار رئیس مرکز ملی فوتبال گفت:عملیات عمرانی و زیرسازی زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال از امروز برای احیا این زمین آغاز شد. با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، عملیات کاشت چمن هم از یک ماه آتی آغاز می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۵۰ درصد زمین که شرایط یک زمین استاندارد را دارد زیر کشت برده ایم و مراحل بعدی متعاقبا انجام می‌شود. بر این اساس، تلاش می‌کنیم این زمین در اسرع وقت میزبان تیم‌های ملی در کلیه رده‌ها باشد.

اینکه چرا فدراسیون فوتبال باید اجازه دهد تا این زمین که سرمایه فوتبال کشور است به راحتی نابود شود و سپس با خرج  میلیاردها تومان دوباره زمین چمن شماره یک مرکز ملی فوتبال احیا شود و مدیران فدراسیون فوتبال احیای آن را یک دستاورد برای خودشان قلمداد کنند در حالی که می شد با بودجه ای اندک از زمین نگهداری کرد تا میلیارد ها تومان به بیت المال ضرر زده نشود و تیم ملی فوتبال هم دارای یک زمین مناسب تمرین باشد، اما گویی مدیران فدراسیون فوتبال مهدی تاج در خوابی عمیق به سر می برند که بیدار کردن ها به راحتی امکان پذیر نیست.

این سئوال در ذهن بسیاری از فوتبال دوستان وجود دارد که چرا فدراسیونی که توانایی محافظت از یک زمین چمن را ندارد چگونه ستاد استاندارد سازی ورزشگاه ها را ایجاد می کند و اصرار دارد ورزشگاه های کشور باید شرایط استاندارد داشته باشند تا پذیرای بازی های لیگ برتر باشند در حالی که از نگهداری یک زمین تمرینی کوچک عاجز است.

به نظر نهاد های نظارتی و وزارت ورزش و جوانان باید در این خصوص فعال تر وارد شوند تا اهمال کاران در این زمینه شناسایی و با آنها برخورد شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.