سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۷۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در مهاباد برنامه‌ریزی شده است

مسئول فرهنگی سپاه مهاباد گفت: ۱۷۰ ویژه برنامه فرهنگی، عقیدتی و ورزشی همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان طی یک هفته اجرا می‌شود.

سرهنگ وحید خلیلی مسئول فرهنگی سپاه مهاباد گفت: تجلیل از پیشکسوتان افتخار آفرین دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری جنگ شادی برای خانواده‌های نیرو‌های مسلح و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، برگزاری یادواره‌های شهدا با عنوان آبروی محله، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، اردوی جهادی بسیجیان و معاینه رایگان پزشکی در مناطق کم برخوردار، نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و عیادت از بیماران بیمارستان امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مهاباد خواهد بود.

مسئول فرهنگی سپاه مهاباد بیان کرد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و بومی محلی، حضور بسیجیان در پایگاه‌های انتقال خون، بازدید مسوولان از طرح‌های عمرانی و اقتصادی بسیج سازندگی، اکرام ایتام، اختصاص خطبه نماز جمعه به هفته دفاع مقدس از سایر برنامه‌های تدارک دیده شده برای گرامیداشت این هفته در مهاباد است.

سرهنگ خلیلی بیان کرد: نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ مقاومت، ایستادگی، ایثار، جهاد، خودباوری دینی، ملی و ولایتمداری رزمندگان دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان از جمله اهداف این برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه این هفته، فرصت خوبی است تا جوانان و نسل جدید را با ادبیات دفاع مقدس آشنا کرده و آنها را به سمت ایثار و شهادت سوق دهیم، اظهار کرد: مرزداران غیور این شهرستان نیز دوشادوش سایر رزمندگان اسلام نقش مهمی در دوران دفاع مقدس و دفاع از مرز‌های ایران اسلامی ایفا کردند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و در دوران دفاع قدس بیش از ۷۸۰ شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده است.

هفته دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.