سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان یزد

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان یزد به منظور تصویب صورتهای مالی سال ۱۴۰۲ با حضور صددرصد سهامداران برگزار شد.

 مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان یزد به ریاست علویان صدر معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی، بهرامی مدیر کل دفتر مجامع عمومی شرکت مهندسی آبفا کشور، و با حضور جلال علمدار مدیر عامل شرکت آبفا استان یزد و سایر اعضاء هیات مدیره در سالن جلسات شرکت مهندسی آبفا کشور، با ارتباط ویدئو کنفرانسی به صورت همزمان با دیگر معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان یزد برگزار شد.  

 مدیر عامل شرکت آبفا استان یزد در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد حوزه های مالی و پشتیبانی، منابع انسانی، فنی و مهندسی و مشترکین در سال 1402 ارائه نمود. 

علمدار در ادامه به بیان گزارشی از عملکرد درآمدها و هزینه ها، منابع و مصارف سرمایه ای، اهم چالش های شرکت و برنامه ها و راهکارهای رفع آن و همچنین برنامه های آینده هیات مدیره پرداخت. 

علویان صدر، رئیس هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفای کشور نیز بر لزوم کاهش هزینه های غیر ضروری و پیگیری وصول مطالبات تاکید و حصول موفقیت در عملکرد این شرکت را مرهون تعامل مسئولان و تلاش های مستمر معاونین، مدیران و کارکنان شرکت آبفا استان توصیف کرد.

لازم بذکر است در این مجمع گزارش صورتهای مالی سال ۱۴۰۲ شرکت آبفای استان یزد مقبول ارائه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.