سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بر گرانفروشی بلیط دستگاه‌های بازی در بوستان‌های اردبیل

عضو شورای شهر اردبیل از تشدید نظارت بر گرانفروشی بلیط دستگاه‌های بازی در بوستان‌های این شهر خبر داد.

میرمحمد سیدهاشمی روز دوشنبه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل گفت: لایحه تعرفه بهای بلیط دستگاه‌های بازی بوستان‌های سطح شهر برای امسال با موافقت تمامی اعضای شورای شهر تصویب شد و بر نحوه اجرای آن به دققت نظارت خواهد شد.

عضو شورای شهر اردبیل یکی از ابتدایی‌ترین وظایف شهرداری‌ها را ایجاد نشاط اجتماعی و فضای ایمن با تجهیزات استاندارد در بوستان‌ها برای کودکان و نوجوانان ذکر کرد و افزود: اخیرا گله‌مندی شهروندان از نرخ و قیمت بالای دستگاه‌های بازی در مجتمع تفریحی شورابیل و دیگر بوستان‌های سطح شهر افزایش یافته است.

او بیان کرد: چندین بار از شهردار درخواست کردیم تعرفه مصوب نرخ دستگاه‌های بازی در بنر‌هایی در این بوستان‌ها نصب شود تا زمینه‌ای برای تخلف پیمانکاران وجود نداشته باشد.

سیدهاشمی در ادامه با تاکید مجدد بر لزوم نصب بنر قیمت دستگاه‌های بازی و شماره تماس‌هایی جهت اعلام گزارش‌های شهروندان از تخلف‌های پیمانکاران (گرانفروشی بلیط) به همراه مستندات گفت: متن قرارداد‌ها با پیمانکاران باید به گونه‌ای منعقد شود که اگر پیمانکاری به دلیل گرانفروشی تخلف کرد و تخلف آن در تعزیرات محرز شده باشد، لغو قرارداد می‌شود.

عضو شورای شهر اردبیل افزود: این اولین اقدامی نظارتی از طرف شورای شهر می‌تواند باشد که زمینه بروز تخلفات را کاهش داده و با پیمانکاران متخلف برخورد شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.