سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رزمایش توزیع ۲۳ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند

۲۳ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۱۶ میلیارد تومان تهیه و بین دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان توزیع خواهد شد.

در آستانه سال تحصیلی جدید، به همت کمیته امداد استان کرمان و با کمک خیرین ۲۳ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۱۶ میلیارد تومان تهیه و بین دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان توزیع خواهد شد.

 ناصر عسکری نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در آیین رزمایش توزیع ۴۰۰ پک از این لوازم التحریر که با همکاری شرکت پترو پارس در قالب رزمایش «پترو مهر» در کرمان برگزار شد با تبریک ایام ربیع الاول گفت: خدا رو شاکریم که امسال نیز در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با سراسر کشور شاهد برگزاری جشن عاطفه‌ها با همکاری صداوسیما، بسیج دانش آموزی، آموزش و پرورش و کمیته امداد و با شعار «مشق همدلی» در دیار کریمان هستیم.


وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۱ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند افزود: هر ساله در آستانه سال تحصیلی جدید پک‌های تحصیلی و بسته‌های فرهنگی تهیه و در اختیار این دانش آموزان قرار می‌گیرد.

 
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: امسال به همت خیرین استانی و کشوری و همکاری شرکت پتروپارس ۴۰۰ بسته لوازم التحریر تهیه شده که بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود. 


عسکری نژاد افزود: از ۵۱ هزار دانش آموز تحت حمایت برای ۲۳ هزار دانش آموز با اولویت ایتام در مرحله نخست لوازم التحریر اهداء خواهد شد و مرحله دوم رزمایش نیز اواخر شهریور و اوایل مهر ماه برگزار خواهد شد. 


وی از هم استانی‌های نیکوکار خواست همچون سال‌های گذشته این نهاد را در بحث تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند یاری کنند تا بتوانیم به همت آنها و با محوریت ۳۷ پایگاه جشن عاطفه‌ها و ۴۵۷ مرکز نیکوکاری در سراسر استان کمک‌های مردمی را جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع کنیم تا هیچ دانش آموز ما در مدارس و کلاس درس بدون لوازم التحریر حضور پیدا نکند و غم محرومیت و یتیمی آنها را دلگیر نکند و بتوانیم لبخند شادی را بر لبانشان جاری کنیم. 


مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در پایان به روش‌های مشارکت در جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: مردم خیر و نوعدوست استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ و کد دستوری #۰۳۴* ۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را برای خرید لوازم التحریر و توزیع بین دانش آموزان نیازمند پرداخت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.