سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش هزار و ۱۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه کشاورزی گرگان

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از پذیرش هزار و ۱۰۰ دانشجوی جدید در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این مرکز آموزش عالی خبر داد.

شعبان شتایی جویباری گفت: از دو هفته گذشته با اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد و دکتری، روند ثبت‌نام از دانشجویان جدید آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ۵۸ هزار دانشجو در دانشگاه‌های گلستان تحصیل می‌کنند، افزود: از هزار و ۱۰۰ دانشجوی جدید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، حدود ۳۵۰ نفر مربوط به مقطع دکتری و کارشناسی ارشد و حدود ۸۰۰ نفر مربوط به مقطع کارشناسی هستند.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه بین‌المللی‌سازی یکی از اهداف این دانشگاه است، یادآور شد: در جذب دانشجویان خارجی اقدامات زیرساختی خوبی انجام شد و در حال حاضر نیز از کشور‌های مختلف از جمله افغانستان، پاکستان، اتیوپی، چاد و لبنان در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

به گفته شتایی؛ امسال ۴۰ تا ۶۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه در بخش خوابگاه‌های دولتی مجردی وضعیت خوبی داریم، تصریح کرد: ساخت خوابگاه متاهلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در حال انجام است و تا سه ماه آینده ۲۱ واحد آماده تحویل خواهد شد.

شتایی تاکید کرد: حدود ۵۰۰ دانشجوی متاهل در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تحصیل می‌کنند که حداقل یک سوم آنان نیاز به خوابگاه متاهلی دارند.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به جایگاه‌ها و رتبه‌های دانشگاه علوم کشاوری گرگان اشاره کرد و توضیح داد: این دانشگاه، در شاخه علوم زیستی به رتبه ۴۰۰ دنیا و اول کشور رسیده و در بخش مهارتی نیز با برگزاری ۳۰۰ دوره مهارتی جزو پنج دانشگاه برتر کشور است.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.