سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت بیش از ۶۰۰ دانش آموز به چرخه آموزشی در شادگان

فرماندار شادگان گفت: پارسال بیش از ۶۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل به چرخه آموزشی بازگشتند.

 گردهمایی استانی مسئولان سواد آموزی مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خوزستان در شهرستان شادگان با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

فرماندار شادگان در این جلسه با گرامیداشت روز جهانی سوادآموزی، گفت: فعالیت در حوزه سوادآموزی آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است.

او با تقدیر و تشکر از فعالیت‌ها و اقدامات اداره آموزش و پرورش، افزود: در راستای مبارزه با مبادی بیسوادی طی پارسال بیش از ۶۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل شناسایی و به مدارس بازگردانده شدند.

 فرماندار شادگان با بیان اینکه همه امکانات شهرستان برای ریشه کنی بیسوادی بسیج می شوند، ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته اداره کل آموزش و پرورش استان روستاهای شادگان بعنوان پایلوت ریشه کنی بی سوادی در سطح استان معرفی شده است.

صالح زاده با اعلام آمادگی و پشتیبانی از برنامه های آموزش و پرورش و اداره سواد آموزی شهرستان تاکید کرد: بخشداران و دهیاران در بحث حوزه آموزش ظرفیت بسیار خوبی دارند که در همین راستا لازم است در همه حوزه‌های آموزشی پای کار باشند و با اداره سواد آموزی در ریشه کنی بی سوادی همکاری کنند.

 او با بیان اینکه امسال با برنامه‌های بهتری و بیشتری به استقبال سال تحصیلی جدید خواهیم رفت،  گفت: امیدواریم تا حدامکان از مسئولیت های اجتماعی و با همکاری بخشداران و دستگاههای متولی در شروع سال تحصیلی جدید کمک خواهیم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.