سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تأمین سوخت مجتمع رفاهی بافق-کرمان

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به آغاز کار دولت جدید و مجلس، از بین ۳۰ اولویت شهرستان، ۱۰ موضوع را پیگیری می‌کنیم.

صباغیان نماینده مردم بافق، مهریز و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در کارگروه توسعه و عمران شهرستان بافق گفت: با توجه به آغاز کار دولت جدید و مجلس، از بین ۳۰ اولویت شهرستان، ۱۰ موضوع را در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و سرمایه گذاری انتخاب کردیم تا در جلسات پیگیری و بررسی شوند.

او افزود: برخی اولویت‌ها از جمله پیگیری تکمیل بیمارستان ۹۶ تخت خوابی و پیگیری احداث باند دوم راه بافق- زرند و تکمیل راه سیروس آباد، از قبل وجود داشتند که هنوز به ثمر نرسیدند. 

صباغیان بیان کرد: برخی هم مانند پیگیری احداث راه آهن بافق به سمت بهاباد و شرق کشور و پیگیری اخذ عوارض یک درصد، از موارد جدید مطرح شده هستند که باید در جلسات شهرستان، استان و در صورت لزوم کشوری پیگیری شوند.

او با اشاره به مجتمع بین راهی بافق کرمان گفت: شاهد تردد سنگین در این مسیر و وقوع تصادفات متعدد هستیم که بخش خصوصی اقدام به ساخت یک مجتمع رفاهی در این مسیر کرده است.

صباغیان خاطرنشان کرد: این مجتمع با همه امکانات رفاهی و با برق خورشیدی ساخته شده است و انتظار داریم مسئولان استان، سوخت این مجتمع را تامین کنند و مسئله داشتن برق سراسری را در کنار بگذارند.

او گفت: این مجتمع تکمیل و آماده است و برق آن هم به صورت خورشیدی تأمین می‌شود و خوب است با تأمین سوخت برای این مجتمع و راه اندازی آن، شاهد کاهش تصادفات در این مسیر باشیم.

گفتنی است این کارگروه با حضور نماینده مجلس، فرماندار بافق، اعضای شورای شهر و حمعی دیگر از مسئولان شهرستان در سالن ولایت فرمانداری برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.