سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والیبال باشگاه‌های آسیا؛

فولادی‌ها با شکست حریف صدرنشین شدند

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در نخستین دیدار خود در قهرمانی باشگاه‌های آسیا موفق به شکست نماینده افغانستان شد و در صدر جدول گروه B قرار گرفت.

بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از امروز (یکشنبه ۱۸ شهریور) در سالن شش هزارنفری شاهدیه یزد آغاز شد.

در چهارمین و آخرین دیدار روز نخست این رقابت‌ها تیم فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف کم ایر افغانستان رفت که هدایت آن را حمید موحدی مربی بین المللی کشورمان برعهده داشت و سه بر صفر به پیروزی رسید. شاگردان بهروز عطایی بی‌دردسر حریف افغان خود را شکست دادند تا آماده دیگر مسابقات شوند.

بازیکنان سیرجان که در این دیدار با لباس‌های قرمز به مصاف سفیدپوشان افغانستان رفته بودند، باوجود آمادگی کامل و برتری قاطع با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۲۰ فاتح این دیدار شدند و با این پیروزی صدرنشین گروه خود شدند.

تیم فولاد سیرجان در این دیدار با ترکیب سید محمد موسوی (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، علی حاجی‌پور، علی رمضانی، محمد ولی‌زاده، مجتبی میرزا جانپور و مهدی مرندی (لیبرو) گام به میدان مسابقه گذاشت.

فیصل الشامیری از کویت و آخمتوف آیدوس از قزاقستان قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و حدود یک هزار هوادار یزدی از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.