سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صرفه‌جویی ۷۰ درصدی در مصرف آب با فناوری‌های نوین کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۷۰ درصد صرفه‌جویی آب و ۳۰ درصد افزایش در تولید محصولات را با استفاده از فناوری‌های نوین کشاورزی داریم.

سید عماد شاهرخی امشب در حاشیه افتتاحیه و بازدید از یازدهمین نمایشگاه کشاورزی در محل نمایشگاه‌های لرستان گفت: حدود ۸۰ شرکت مختلف و تولیدکنندگان در این نمایشگاه بین‌المللی در لرستان مشارکت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اقداماتی که در این نمایشگاه‌ها صورت می‌گیرد انتقال تجربیات و ارائه فناوری‌های نوین بخش کشاورزی است که بی‌تردید این فناوری‌ها یکی از مولفه‌های بسیار مهم در بخش کشاورزی هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه تجهیزاتی که در این نمایشگاه ارائه شده شامل آبیاری تحت‌فشار و سایر ابزارآلات کشاورزی است، افزود: این تجهیزات می‌تواند ما را در بهره‌وری تولید کمک کند، به‌طوری در برخی از محصولات با این فناوری‌ها نوین ۷۰ درصد صرفه‌جویی آب و ۳۰ درصد افزایش در تولید محصولات داریم.

شاهرخی تصریح کرد: با تمام مدیران در سطح شهرستان‌ها هماهنگی‌های لازم جهت حضور کشاورزان پیشرو در بازدید از این نمایشگاه صورت‌گرفته که این بستر ظرفیت مناسبی برای آشنایی کشاورزان به فناوری‌های نوین جهت توسعه بخش کشاورزی محسوب می‌شود

منبع: فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.