سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری:

۲ نانوایی متخلف در زابل به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

فرماندار زابل گفت: ۲ واحد نانوایی به دلیل بی‌کیفیت بودن، عدم رعایت بهداشت، کم فروشی و قاچاق آرد به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شدند.

علی ولایتی پور  در حاشیه بازدید از نانوایی‌های سطح زابل  با تاکید بر اینکه رضایت‌مندی مردم در بخش تولید نان باید از اصلی‌ترین دغدغه‌های فکری مسوولان باشد، اظهار کرد: خبازی‌ها باید در نحوه پخت و تهیه نان مرغوب دقت و سعی کافی را داشته باشند تا نان تولیدی به صورت مناسب به دست مصرف کنندگان برسد.

وی بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه پخت، عرضه نان مناسب، توزیع آرد، ساعات پخت و رعایت شیوه‌نامه بهداشتی نانوایی‌ها از سوی دستگاه‌های ذیربط، تاکید کرد و افزود: بایستی به صورت مستمر بر چگونگی ارائه خدمات توسط نانوایی‌ها از طرف دستگاه‌های ذیربط نظارت شود.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل با اشاره به اینکه برای هیچ حوزه‌ای به اندازه آرد و نان در این شهرستان وقت گذاشته نشده و نظارت بر عملکرد واحد‌های پخت نان از این پس به صورت مداوم ادامه خواهد داشت، ادامه داد: موضوع نان به همه دستگاه‌ها و مسوولان مرتبط است و باید همگان پاسخگوی این نیاز اصلی مردم باشند.

معرفی و رتبه‌بندی نانوایی‌ها زابل

وی با بیان اینکه نان، قوت غالب مردم است، تصریح کرد: نانوایی‌های زابل براساس گزارشات و بررسی بازرسان، رتبه‌بندی می‌شوند و نانوایی‌های برتر و درجه یک به همشهریان معرفی خواهند شد.

ولایتی پور گفت: وجود صف‌های طولانی و تحویل نان بی‌کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و نانوایان در قبال این موضوع مسوول و باید پاسخگو باشد و لازم است همواره به این مسئله توجه شود.

جریمه و لغو امتیاز در انتظار نانوایی‌های متخلف

وی بیان کرد: اعمال قانون برای نانوایان متخلفی که صیانت از حقوق شهروندی را رعایت نکنند شامل جریمه، کسر سهمیه آرد و لغو امتیاز نانوایی خواهد بود.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل با تاکید بر اینکه همه واحدهای نانوایی ملزم به رعایت موازین و مقررات بهداشتی هستند، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از کیفیت نان، کم فروشی و گران فروشی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.