سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت‌نام زائران حج عمره ۱۴۰۳ در کهگیلویه و بویراحمدآغاز شد

رئیس سازمان حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: متقاضیان می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه MY.HAJ.IR به ثبت‌نام اقدام کنند.

قوامی گفت: متقاضیانی که می‌خواهند به سفر زیارتی عمره مشرف شوند به سامانه  MY.HAJ.IR مراجعه و به گروه‌بندی و همچنین انتخاب کاروان خود اقدام کنند.
 
وی گفت: مشمولین ثبت نام و واجدین شرایط در این مرحله شامل متقاضیان تشرف در عمره پارسال که پس از ثبت نام در کاروان، وجوه خود را پرداخت نموده ولی به دلیل محدودیت اعزام، به سفر عمره مشرف نشده و وجوه آن‌ها به صورت سیستمی عودت و اولویت‌شان پایدار شده است. 
 
رئیس سازمان حج و زیارت استان در خصوص نحوه ثبت نام و مدارک لازم نیز گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR و تکمیل و بروزرسانی اطلاعات، تشکیل گروه در صورت همراهی خانواده و بستگان انتخاب کاروان اقدام نمایند و یا به دفاتر و شرکت‌های زیارتی در سطح خراسان شمالی مراجعه نمایند.
 
قوامی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های کهگیلویه و بویراحمد از نیمه مهر ماه آغاز و تا اول دی ماه ادامه خواهد داشت ، اضافه کرد: اخذ روادید برای افراد ثبت نام شده، منوط به داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل ۷ ماه از تاریخ پرواز خواهد بود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.