سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیسیون عالی مبارزه علیه مواد مخدر و مسکرات تشکیل شد

کمیسیون عالی مبارزه علیه مواد مخدر و مسکرات، تحت ریاست معاون سیاسی ریاست الوزرای طالبان آغاز به کار کرده است.

ارگ در خبرنامه‌ی از تشکیل کمیسیون عالی مبارزه علیه مواد مخدر و مسکرات خبر داد و گفت این کمیسیون تحت ریاست مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرای به کار آغاز کرد و در نشستی که به این منظور برگزار شد، شماری از اعضای کابینه و مسئولان ادارات مستقل اشتراک داشتند.

در این نشست، خلیفه سراج الدین حقانی، سرپرست وزارت امور داخله کشور گفت که وزارت امور داخله با هماهنگی مشترک وزارت دفاع ملی و سایر ارگان‌های مربوط در سه سال گذشته علیه مواد مخدر اقدامات جدی را انجام داده و دست آوردهای زیاد دارد.

سرپرست وزارت امور داخله افزود که مواد مخدر نه تنها برای افغانان، بلکه به تمام بشریت تهدید است. «ما در این عرصه به کمبود امکانات و تجهیزات مواجه هستیم، نیاز است که جامعه بین‌المللی کمک کند و سرمایه‌های منجمد شده افغانستان آزاد و برای دهاقین کشت بدیل فراهم شود.»

مولوی محمد یعقوب مجاهد، سرپرست وزارت دفاع ملی ایجاد کمیسیون عالی مبارزه علیه مواد مخدر را ابتکار و پیشرفت بزرگ دانست و گفت که نیروهای وزارت دفاع ملی با سایر ادارات مربوط در زمینه مبارزه علیه مواد مخدر به همکاری کامل آماده هستند.

همین‌گونه مولوی امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه گفت که در افغانستان نه تنها علیه مواد مخدر بلکه علیه قاچاق انسانی و سایر موارد مشابه هم مبارزه صورت گیرد. این پدیده ضمن تباهی جوانان افغان، در روابط افغانستان با جامعه بین‌المللی نیز تاثیر منفی می‌گذارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.