سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح‌های سالمسازی دریا در گیلان غرق شده نداشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: از ۱۲ خرداد ماه تاکنون هیچگونه فوتی در طرح‌های سالمسازی دریا در این استان نداشته ایم.

هادی سلیمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه با اشاره به اجرای طرح سالمسازی دریا از ۱۲ خرداد ماه در این استان گفت: در طول ۳۱۳ کیلومتر خط ساحلی گیلان، ۳۲۷ نقطه خطرآفرین را شناسایی کردیم.

او با بیان اینکه ۶۷۵ ناجی غریق در سطح سواحل به امر امدادرسانی مشغول هستند، افزود: ۱۷۰ امدادگر، داوطلب و مربی جمعیت هلال احمر استان نیز در حوزه پیشگیری و آموزش در سطح سواحل حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان همچنین به نصب بنر و پرچم هشداری در سواحل خطرآفرین این استان اشاره کرد و از مردم خواست به اخطار‌های ناجیان توجه کنند.

سلیمی با بیان اینکه از ابتدای طرح سالمسازی تاکنون ۱۹۴ نجات یافته در سواحل گیلان داشتیم، تصریح کرد: افراد می‌توانند از طریق شماره اضطراری ۱۱۲ جمعیت هلال احمر، نسبت به طرح‌های سالمسازی و نقاط خطرآفرین اطلاع پیدا کنند.

او ۱۰۰ درصد مغروقین این مدت را در نقاط خطرآفرین دانست و گفت: از ۱۲ خرداد ماه تاکنون هیچگونه فوتی در طرح‌های سالمسازی نداشته ایم.

به گفته مدیرعامل هلال احمر گیلان، از ۱۰ لغایت ۱۶ شهریور ماه نیز ۴۹ تیم امدادی در سطح استان فعالیت داشتند که در این مدت به ۱۹۶ مصدوم امدادرسانی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.