سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از گازمایع برای باز کردن فاضلاب در زابل حادثه آفرید/ درمان بیمار با ۷۰ درصد سوختگی

رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین علی (ع) زابل گفت: یک مادر به همراه کودک خود که با روشی اشتباه و غیر اصولی سعی در باز کردن لوله فاضلاب به وسیله سیلندرگاز را داشتند با ۷۰ درصد سوختگی در این بیمارستان درمان شدند.

مهدی خسروی اظهار کرد: پس مراجعه این بیماران بلافاصله در بیمارستان سوختگی امام حسین (ع) بستری و مورد عمل‌های جراحی متعدد قرار گرفتند.

وی ادامه داد: بیمار مادر با ۷۰ درصد سوختگی از ناحیه سر، صورت و هر ۲ دست و پا و همچنین کودک با سوختگی ۳۰ درصد از ناحیه سر، صورت و هر ۲ دست و یکی از پا‌ها و شکم، مورد درمان زخم‌ها و جراحات سوختگی قرار گرفتند و به صورت کامل درمان و بهبود یافته‌اند.

رئیس بیمارستان امیر المومنین حضرت علی (ع) زابل افزود: بیماران در بخش BICU سوختگی، تحت مراقبت‌های ویژه و توسط متخصصان بیهوشی، جراحی عمومی و داخلی، عفونی و اطفال به صورت روزانه ویزیت و عمل‌های لازم برای این بیماران توسط متخصص مجرب در این مرکز انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام خدمات مراقبت‌های پرستاری توسط پرستاران حرفه‌ای که در بیمارستان سوختگی شهید مطهری تهران آموزش‌های لازم را دیده‌اند و دارای تجارب بسیار عالی هستند انجام و اجرا می‌شود.

خسروی با بیان اینکه خدمات ارائه شده در این مرکز در سطح بیمارستان‌های سوختگی در تراز اول کشور است، تصریح کرد: بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات بالینی را به بیماران سوختگی در این مرکز ارائه که این خود باعث ارتقای سطح کیفی خدمات بالینی به بیماران سوختگی می‌شود.

برچسب ها: علوم پزشکی ، حادثه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.