سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان برای توسعه تعاونی‌های خراسان شمالی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: در یکسال اخیر هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان تسهیلات با سه خط ویژه اعتباری به منظور توسعه تعاونی‌های استان پرداخت شد.

 مهدی اسلام خواه در جلسه شورای توسعه تعاون استان گفت: در یکسال گذشته ۸۰ تعاونی به آمار تعاونی‌های استان افزوده شده و این درحالیست که ۱۸۰۰ تعاونی فعال در استان داریم.
او گفت: نگاه ویژه‌ای به تعاونی‌ها شده است به طوری که بر اساس آمار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۷ درصد اشتغال کارفرمایی توسط تعاونی‌ها شکل گرفته است.
اسلام خواه  گفت: در حوزه توسعه، آموزش و توانمند سازی، تعاونی‌ها نقش مهمی را دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، افزود: احصا و پیگیری تعاونی‌ها، ابلاغ سند تحول تعاونی‌ها، پایداری تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف عمده‌ترین اقدامات برای ارتقای جایگاه تعاونی هاست.

مردم تعاونی‌ها را مهم بدانند

استاندار خراسان شمالی هم گفت: آگاه شدن مردم از ظرفیت‌های مجموعه تعاونی‌ها حائز اهمیت است و باید در رسانه‌ها و صدا و سیما انعکاس یابد.

محمدرضا حسین نژاد گفت: تعاونی‌ها سرمایه‌های خرد را تبدیل به سرمایه‌های بزرگ می‌کنند لذا تبلیغات این موضوع توسط رسانه‌ها اهمیت دارد، چون می‌تواند در افزایش درآمد استان نقش کلیدی ایفا کنند.

او گفت : در این مسیر آموزش می‌تواند در کار شرکت‌ها موجب عدم انحراف شود و حسابرسی‌ها نیز به دقت انجام شود.

حسین نژاد به گزارش‌های امیدوار کننده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ارتقای جایگاه تعاونی‌ها اشاره کرد و گفت: این گزارش‌ها می‌تواند در رشد و افزایش تولید تاثیر گذار باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی نیز گفت: موضوع تعاون، تعاونی‌ها و تعاون گران از موضوعات مهم در راستای تحقق شعار سال است.
ناصر فخر موحدی گفت : اداره کل تعاون، حمایت و هدایت تعاونی‌ها را در دستور کار داشته است.

او گفت : نظارت بر تعاونی‌ها و شروع عملیات حسابرسی تعاونی‌ها از اقدامات ویژه این مجموعه است که تاکنون دستاورد‌های خوبی هم حاصل شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.