سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی سمینار بازاریابی نوین در صنایع دستی در شیراز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از برگزاری سمینار بازاریابی نوین در صنایع دستی در شیراز خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی در حاشیه نشست هماهنگی سمینار بازاریابی صنایع دستی گفت: سمینار تخصصی بازاریابی نوین در صنایع دستی فردا، ۱۸ شهریورماه در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی شیراز برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این برنامه با هدف آشناسازی هنرمندان و فعالان صنایع دستی استان با بازار فروش وعرضه محصولات برگزار خواهد شد، افزود: در حال حاضر در استان فارس در تولید انواع محصولات صنایع دستی مشکل نداریم و چالش امروز صنایع دستی مباحث فروش و عرضه محصولات است.

ثابت اقلیدی بیان کرد: برگزاری چنین سمینار‌هایی این امکان را برای هنرمندان فراهم می‌کند تا بازار هدف و فروش محصولات بیشتر آشنا شوند ضمن اینکه این برنامه‌های آموزشی با مباحث جدید و مورد نیاز هنرمندان، چون بسته‌بندی محصولات نیز به زودی در شیراز برگزار خواهد شد.

او در ادامه از تمامی هنرمندان، فعالان و علاقه‌مندان به رشته‌های صنایع دستی خواست در این سمینار شرکت کنند و افزود: مدرس این دوره تخصصی خسرو مقدسی از اساتید دانشگاه شیراز است که مباحثی، چون سیستم بازاریابی، محیط بازاریابی، ایجاد وجه تمایز بازاریابی و پرورش ایده، خلق و ثبت برند در این سمینار ارائه می‌شود.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.