سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جدید هیات تکواندوی زنجان انتخاب شد

اصغر محمدی روز شنبه با کسب حداکثر آرا از مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس جدید هیات تکواندوی استان زنجان انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان زنجان امروز با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد.

در این مجمع چهار کاندید برای تصدی ریاست این هیات ورزشی، ثبت نام کرده بود که در ادامه مهدی علیمحمدی و سید جواد موسوی ۲ نامزد این هیات پس از ارائه صحبت‌های خود درباره عملکرد هیات از نامزدی ریاست انصراف دادند.

در نهایت انتخابات ریاست هیات تکواندو استان میان ابوالفضل خدایی و اصغر محمدی ۲ نامزد دیگر مجمع برگزار شد و محمدی با کسب ۱۹ رای از ۲۴ عضو مجمع به مدت چهار سال سکان هیات تکواندو استان را برعهده گرفت.

پیش از این علی سپهری ریاست هیات تکواندوی استان را بر عهده داشت.

همچنین ماهرخ پرویزی به عنوان نایب رئیس، مجید امیری خزانه دار و احمد عطایی و مسعود باقری به عنوان عضو هیات رئیسه از مجمع تکواندو استان رای اعتماد گرفتند.

رییس جدید هیات ‌استان زنجان در این جلسه به برنامه های خود اشاره کرد و گفت: در این دوره تلاش می کنیم با انجام برنامه های مختلف برای توسعه ورزش تکواندو در استان اقدام کنیم.

محمدی بر اهمیت این هیات ورزشی تاکید کرد و افزود: تلاش می‌شود در دوره جدید با تکیه بر خرد جمعی حرکت کرده و از تصمیم گیری به صورت فردی خودداری کنیم.

وی با بیان اینکه استفاده از نیروهای جوان و توانمند با تکیه بر تجربیات پیشکسوتان در اولویت هیات قرار دارد، اضافه کرد: توجه به حضور در لیگ های برتر و سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه نیز از دیگر اولویت های هیات تکواندو استان خواهد بود.

این ورزشکار زنجانی ادامه داد: در این دوره تلاش‌ می شود به شهرستان ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم و ارتباط با صنعت را نیز برای جذب حامیان مالی لحاظ خواهیم کرد.

محمدی افزود: تشکیل کمیته تخصصی کارآمد نیز از برنامه های این هیات ورزشی خواهد بود ‌.

برچسب ها: ورزش ، تکواندو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.