سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرسودگی آسفالت در جاده های ارتباطی کرمان و خراسان جنوبی صدای رانندگان را درآورد

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از وضعیت نامناسب جاده‌های ارتباطی استان‌های کرمان و خراسان جنوبی گلایه کرد و خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

اغلب اوقات جاده‌های بین المللی محل تردد خودرو‌های سنگین و باری است؛ به دلیل تردد بالای آنها در این جاده ها نیازمند مسیر هموار هستند تا بدون حوادث جاده ای بارها را به سلامت به مقصد برسانند.

به گفته شهروندخبرنگار ما خرابی بیش از حد جاده های ارتباطی استان کرمان به استان خراسان جنوبی به قدری است که به گونه ای در این مسیرها حرکت می کنند تا از خطرات احتمالی و انحراف خودرو از جاده جلوگیری کنند. این مشکل در حد فاصل شهرهای راور و سیرجان و دیگ رستم بیشتر به چشم می خورد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام ما راننده هستیم و اغلب در جاده های بین المللی در حال تردد هستیم خواهش میکنم به وضعیت جاده‌های بین المللی رسیدگی کنید به طور مثال مسیر جاده دیگ رستم تا راور و ورودی‌های شهر سیرجان و حاجی آباد به بندر نیاز به ترمیم دارد. به خدا واقعا افتضاح و خطرناک هست. ما راننده عبوری از استان خراسان هستیم که حداقل هفته ای دو یا سه مرتبه باید این مسیر را طی کنیم، که در بیشتر مواقع هم به علت گرمای هوا شب‌ها تردد داریم. خواهش می‌کنم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید. تا ان شا الله هر چه زودتر این مشکل حل شود. به خدا در بیشتر مسیر ذکر شده اکثر تریلر‌ها و اتوبوس‌ها به علت خرابی بیش از حد آسفالت یا باید از شانه سمت راست یا همان لاین سبقت تردد کنند یا اینکه مرتب و با سرعت خیلی کم تغییر مسیر داده تا مشکلی پیش نیاید. در تردد سواری‌ها به علت سبکی و نرم بودن کمک‌ها خرابی زیاد نشان نمی‌دهد ولی در تریلی‌ها به شدت تکون می دهد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.