سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت ۲۰ میلیاردی اموال مردم از یک باب خانه

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق منزلی در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم ۲۰ میلیارد ریال اموال با ارزش از یک منزل سرقت کرده بود.

سرهنگ محمد افشار اظهار داشت: پیرو گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزلش، پیگیری موضوع و شناسایی سارق در دستور کار کلانتری ۱۳۸ جنت آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در گام نخست طی تحقیق از مال باخته دریافتند که سارق حدود ۴۰۰ گرم طلا، ۴ عدد تلفن همراه، ساعت هوشمند، ایرپاد و کنسول بازی را که دارای ارزش حدودی ۲۰ میلیارد ریال می‌باشند از منزل شاکی به سرقت برده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران کلانتری به محل اعزام و طی بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته، هویت سارق را شناسایی و با به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی، محل مخفیگاه وی را کشف کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: پس از اعزام ماموران به مخفیگاه متهم، طی یک عملیات ضربتی سارق دستگیر شد و متهم در همان ابتدا به جرم خود مبنی بر سرقت منزل و ۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: متهم در پی جوئی اولیه اظهار کرد اموال مسروقه را به مالخری در شهر‌های اطراف تهران به فروش رسانده است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری با بیان اینکه دستگیر مالخر و کشف سایر جرایم متهم در دستور کار قرار دارد، گفت: متهم پس از تحقیفات اولیه برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

سرهنگ محمد افشار در پایان به شهروندان توصیه کرد: درب منازل، پارکینگ‌ها و انبار‌های منازل را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری اشیای قیمتی، جواهرآلات، وجه نقد، اسناد و مدارک مهم و لوازم الکترونیکی گران قیمت داخل منزل خودداری کنند. #

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.