سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵۵ کیلوگرم حشیش در محور‌های مواصلاتی پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۵۵ کیلو حشیش و دستگیری یک قاچاقچی سابقه‌دار مواد افیونی در محور‌های مواصلاتی شهر تهران خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار مواد مخدر، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و تیمی از مأموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تهیه کرده و قصد دارد آن را به تهران انتقال دهد.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی مسیر تردد وی تیمی متشکل از مأموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محور‌های مواصلاتی شهر تهران اعزام شدند و محور‌های مواصلاتی به شهر تهران را تحت کنترل در آوردند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز و در نهایت متهم در محدوده بزرگراه آزادگان تهران مشاهده و با استفاده از گشت آشکار در یک عملیات ضربتی خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه در بازرسی از متهم ۵۵ کیلوگرم حشیش کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.