سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«چهارپایه» طنز در شبکه سه 

شبکه سه سیما از برنامه‌های جدید سرگرم‌کننده و طنز خود رونمایی می‌کند.

مهدی بلوکات، قائم مقام شبکه سه سیما از تولید و آغاز پخش برنامه‌های "عمارت"، "چهارپایه" و "داستان شد" به مناسبت ماه مبارک ربیع‌الاول در این شبکه خبر داد.

بلوکات با اشاره به برنامه‌های جدید این شبکه به مناسبت ایام ربیع‌الاول گفت: برنامه‌های "عمارت"، "چهارپایه" و "داستان شد" که هر سه در حوزه سرگرمی هستند، از نیمه دوم شهریور ماه روی آنتن خواهند رفت.

وی ادامه داد: "عمارت" برنامه‌ای با موضوع تردستی است که با حضور پژمان بازغی، ملیکا زارعی، لیلا اوتادی و وحید شمسایی و با اجرای سعید فتحی روشن برگزار خواهد شد. برنامه "چهارپایه" هم برنامه‌ای طنز است که با حضور علی صادقی، یوسف تیموری، کاظم نوربخش و قدرت‌اله ایزدی (رشید) تولید و پخش می‌شود.

بلوکات همچنین از طی شدن مراحل تولید "داستان شد" که برنامه‌ای سرگرم‌کننده با محوریت کتاب است، خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌شود این برنامه ان‌شاءالله تا سالروز میلاد مسعود پیامبر اعظم (ص) در ۱۷ ربیع الاول، روانه آنتن شود.

وی عنوان کرد: جهت تولید این برنامه‌ها در راستای افزودن نشاط اجتماعی تلاش‌های فراوانی صورت گرفته است، امیدواریم که این برنامه‌ها بتوانند باعث شادی مخاطبان گرامی شوند.  

قائم مقام شبکه سه سیما خاطرنشان کرد: برنامه‌های "سمت خدا" و "طبیب" هم در ماه ربیع الاول، ان‌شاءالله با فضایی جدید روی آنتن خواهند رفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
مهران مدیری کجاست
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
سریال طنز چی دارید؟ همه سریال ها متاسفانه غمناک هستند و این در حالی است که ماه ربیع الاول است.
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
عالی
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
حال نمیده