سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

۶ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر به مشهد وارد شدند

معاون اجتماعی،فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر از ابتدای دهه پایانی صفر تا امروز، هفدهم شهریور ماه به مشهد وارد شده‌اند.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: ورود زائران به مشهد مقدس در ایام دهه پایانی ماه صفر امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، سه و نیم درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه در حوزه زائران پیاده امام رضا (ع) با ۹ درصد افزایش روبرو هستیم، افزود: امسال در حوزه ورود زائران با وسیله نقلیه شخصی چهار درصد و هوایی ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: این در حالی است که ورود زائر در ۲ حوزه ریلی ۱۲ درصد و جاده‌ای ۶ درصد در مقایسه با پارسال کاهش یافته است.

گنابادی نژاد بیان کرد: در این ایام ۶ میلیون و ۹۹ هزار و ۴۹۶ نفر شب در طول دهه پایانی صفر در سه بخش رسمی، موقت و اضطراری استان خراسان رضوی اسکان داشته اند.

او تصریح کرد: به رغم برخی نواقص و کاستی‌ها ظرفیت خوبی در حوزه اسکان فراهم شد، در این ایام به طور متوسط ۷۸ درصد ظرفیت واحد‌های رسمی، ۷۳ درصد در بخش موقت و ۷۱ درصد ظرفیت اسکان اضطراری خراسان رضوی تکمیل شده است.

معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: این در حالی است که ۸۰ درصد ظرفیت واحد‌های اقامتی رسمی قبل از آغاز دهه پایانی صفر رزرو شده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.