سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی ۹ هزار و ۶۰۰ زائر حرم رضوی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان‌شرقی

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از جابجایی ۹ هزار و ۶۰۰ زائر حرم رضوی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان خبر داد.

 علیزاده با بیان اینکه طرح جابجایی زائران حرم رضوی از ۱۲ تا ۱۶ شهریور اجرا شد گفت: ۹ هزار و ۶۰۰ زائر حرم رضوی با ۳۶۲ سرویس اتوبوسی رفت و برگشت جابجا شدند.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح بیش از سه هزار و ۸۸۰ زائر با ۱۸۶ سرویس اتوبوس به مشهد مقدس اعزام و تاکنون پنج هزار و ۷۹۰ مسافر با ۱۷۶سرویس اتوبوس به استان بازگشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: گروهی از همکاران این اداره کل به سرپرستی رئیس اداره حمل و نقل مسافر نیز در زمان اجرای طرح در پایانه مسافری مشهد مستقر شدند تا روند خدمات رسانی و برنامه ریزی برای بازگشت زائران حرم رضوی استان را تسهیل کنند.

علیزاده ادامه داد: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان شامل رانندگان حمل و نقل عمومی، مدیران عامل و دست اندرکاران شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل عمومی و همکاران اداره کل راهداری و حمل جاده‌ای استان در طرح جابجای زائران اربعین حسینی نیز از ۱۶مرداد تا ۷ شهریور ۴۹ هزار زائر را با بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ سرویس به مرز‌های منتهی به کربلا به ویژه مهران و بالعکس جابجا کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.