سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی سیستان و بلوچستان در راستای اهداف برنامه هفتم

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ضمن تبیین سند ۵ ساله توسعه آموزش و پرورش استان بر جایگاه و نقش معلمین در دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کرد.

حسن بروشکی در گردهمایی مدیران مدارس زاهدان، با تبیین سند توسعه پنج ساله آموزش و پرورش استان گفت: سند توسعه ۵ ساله آموزش و پرورش استان بر اساس سند تحول بنیادین در راستای اهداف برنامه هفتم توسعه نگاشته شده است.

وی افزود: تمام تلاش‌ها و برنامه‌ها برای ارتقا شاخص‌ها و افزایش کیفیت آموزشی استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاری آزمون‌های استخدامی ادامه داد: بحث نیروی انسانی که هر ساله یکی از دغدغه‌های آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان بوده است، امسال تا حد زیادی مرتفع شده است.

بروشکی، امسال را سال کیفیت بخشی آموزشی و توانمندسازی نیروی انسانی خواند و افزود: مدرسه و معلمان قلب دستگاه تعلیم و تربیت هستند و ما باید ضمن توجه ویژه به معلمان در راستای توانمندسازی آنها از تمامی ظرفیت‌ها بهره بگیریم.

وی ادامه داد: تمامی تلاش‌ها و اقداماتی که صورت می‌گیرد در جهت تقویت مدارس عادی دولتی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان این استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت ویژه انجمن اولیا و مربیان گفت: انجمن اولیا و مربیان و مشارکت اولیا می‌تواند نقش مهمی در رفع مشکلات و چالش‌های مدارس داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.